Skip to main content

Droša seksa jautājumos neiztikt bez prezervatīviem.

Mūsu rīkotājdirektori Eva un Jan Vinzenz Krause par prezervatīvu potenciālu erotiskajā mazumtirdzniecībā.

Protams, nav iespējams iedomāties erotiskās mazumtirdzniecības veikalus bez prezervatīviem, taču ir skaidrs, ka tie vairs nav tik lielā uzmanības centrā kā agrāk. Tomēr šo produktu potenciāls ir liels, kā šajā intervijā skaidro Vinergy GmbH izpilddirektori Eva un Jans Vinzenz Krause. Viņi sniedz padomus un ieteikumus par to, kā šo potenciālu var izmantot mazumtirgotāja labā.

Krauzes kungs, prezervatīvus piedāvā daudzi ražotāji, taču jūs esat īsts pielāgotu prezervatīvu pionieris. Ir acīmredzams, ka prezervatīvi pieder ikvienam erotisko preču veikalam, tomēr rodas iespaids, ka tos ir atstājuši malā citi produkti - jo īpaši mīlas rotaļlietas. Vai šis novērojums ir pareizs vai pārspīlēts? Un kāda loma šajā kontekstā var būt jūsu pielāgotajiem prezervatīviem?

Jan Vinzenz Krause: Iespējams, cilvēki par prezervatīviem nedomā galvenokārt saistībā ar erotisko preču veikaliem. Taču es esmu pārliecināts, ka ikvienā labi apgādātā erotisko preču veikalā ir jābūt daudzveidīgam prezervatīvu klāstam, kas ir daļa no tā pievilcīgā sortimenta. No 20. gadsimta 70. līdz 90. gadiem pornofilmas bija galvenais pārdošanas virzītājspēks erotisko preču veikalos. Internets to ir būtiski mainījis. Cilvēki arvien biežāk skatās pornogrāfiju tiešsaistē. Tajā pašā laikā ir krasi palielinājies mīlas rotaļlietu klāsts, tās ir kļuvušas pieņemamas. Manuprāt, rotaļlietas ir radījušas vairāk vietas erotikai. Un šeit, protams, ļoti svarīgs elements ir prezervatīvi.

Ko jūs atbildētu tiem, kuri saka, ka prezervatīvi mūsdienās tiek piedāvāti, pārdoti un pirkti visur - e-veikalos, aptiekās u. c.? - un tāpēc nebūtu jēgas šiem produktiem pievērst pārāk lielu uzmanību erotiskajā mazumtirdzniecībā?

Jan Vinzenz Krause: Lielākā daļa erotisko produktu - rotaļlietas, lubrikanti, apakšveļa - šodien tiek piedāvāti e-komercijā un citos tirdzniecības kanālos. Taču daudzās aptiekās papildus prezervatīviem var atrast arī lubrikantus un rotaļlietas. Tie ir ļoti labi un svarīgi piedāvājumi. Tomēr esmu pārliecināts, ka erotisko preču veikalā ir pavisam cita atmosfēra un daudz vairāk konsultatīvu zināšanu par šiem produktiem. Daudzkārt apmeklējot erotiskos veikalus, piemēram, ORION specializētos veikalus, mani vienmēr pārsteidz pārdevēju palīgu zināšanas. Klienti gūst labumu no labiem padomiem, jo galu galā tie var palīdzēt viņiem nodrošināt labāku seksu.

Kā erotisko preču mazumtirdzniecībā var labāk izmantot prezervatīvu potenciālu? Kā tēmai "prezervatīvi erotiskajā tirgū" atkal iedvest jaunu elpu?

Jan Vinzenz Krause: Lai labāk izmantotu prezervatīvu potenciālu, es redzu labu padomu, pareiza produkta un papildu pārdošanas kombināciju saistībā ar prezervatīvu tēmu. Tomēr, lai tas notiktu, prezervatīviem ir vēl vairāk jāizkļūst no tabu zonas. Erotisko preču tirgus varētu dot impulsu visai tēmai ar savu ofensīvu.

Kā erotiskā mazumtirdzniecība var spēcīgāk komunicēt ar prezervatīviem saistīto vēstījumu - teicienu "drošāks sekss"?

Eva Krause: Valdības organizācijas, piemēram, BZgA (Federālais veselības izglītības centrs) jau gadiem ilgi intensīvi popularizē drošu seksu un prezervatīvu lietošanu. Manuprāt, Vācija šajā ziņā ir ļoti priekšzīmīga. Erotisko preču mazumtirdzniecība var to izmantot un palīdzēt cilvēkiem atrast pareizos prezervatīvus, pildot konsultatīvo funkciju. Jo prezervatīvs, kas pieguļ kā otra āda, ir labāks un drošāks. Un tikai tad, kad pāris seksa laikā jutīsies komfortabli, viņš pats no sevis ķersies pie prezervatīva.

Jūs piedāvājat daudzus rīkus, ko mazumtirgotāji var izmantot, lai pievērstu uzmanību jūsu zīmola MISTER SIZE prezervatīviem. Kādi tieši tie ir?

Jan Vinzenz Krause: Mēs esam vienīgais prezervatīvu ražotājs, kas piedāvā ļoti visaptverošus risinājumus un katram mērķim piemērotus rīkus. Pat mūsu iepakojuma dizains ir ceļvedis pareizā prezervatīva izmēra izvēlē. Dažāda platuma zilās svītras jau plauktā atklāj vajadzīgo izmēru. Tas darbojas bez mērīšanas. Stacionārajā specializētajā tirdzniecībā izmēra ceļvedis tiek izmantots kopā ar noņemamu mērlenti vitrīnas stendā. Šobrīd ar šo sistēmu esam aprīkojuši vairāk nekā 150 ORION veikalus Vācijā. Prezervatīvu izmēra noteicējs ir lielisks rīks, lai rotaļīgā un izklaidējošā veidā iepazīstinātu cilvēkus ar prezervatīvu izmēru tēmu. Mēs izmantojam Sizer tādos pasākumos kā ballītes un gadatirgi. Mūsu tirdzniecības partneriem tas ir pieejams septiņās valodās. Mūsu jaunākais izstrādājums ir testa komplekts: trīs dažādu izmēru prezervatīvi ar mērlenti vienā iepakojumā. Ar šo piedāvājumu mūsu izplatīšanas partneri var nopelnīt jau no paša sākuma.

Vai varat pastāstīt par savu pieredzi, kā mazumtirgotāji izmanto šos rīkus un kādus panākumus ar tiem gūst?

Jan Vinzenz Krause: Pircēji ļoti labi novērtē izmēru ceļvedi. Un izmēra ceļvedis vitrīnā jau tiek izmantots daudzos specializētajos veikalos. To izmantos arvien vairāk veikalu. Tagad mēs to piedāvājam vairāk nekā 10 valodās. Mēs saņemam daudz labu atsauksmju, jo tas ir vienkāršs rīks, ko mazumtirgotājiem darām pieejamu bez maksas.

Cik lielā mērā jūs saskaņojat savu rīku izstrādi ar mazumtirdzniecības vajadzībām?

Eva Krause: Izmēru ceļveža displeja izstrādes laikā es intensīvi sadarbojos ar ORION specializētajiem veikaliem. Mūsu pirmais prototips sākotnēji bija pārāk liels. Turklāt tas bija tikai vienā valodā, proti, vācu. Ņemot vērā ORION veikalu atsauksmes, mēs uzlabojām displeju un iestrādājām vēlmes mūsu pašreizējā produktā. Papildus mazumtirgotājiem mēs, protams, saņemam atsauksmes arī no klientiem un seksa konsultantiem.

Īpaši attiecībā uz prezervatīviem tas ir arī jautājums par speciālistu zināšanām un konsultācijām, par kurām šeit jau tika runāts. Kāds ir jūsu atbalsts šajā ziņā? Vai jūs piedāvājat produktu apmācību un pārdošanas apmācību?

Jan Vinzenz Krause: Jūs runājat par ļoti svarīgu un bieži vien nepietiekami novērtētu tematu. Runājot par drošu seksu, bez prezervatīviem neiztikt. Un jo vairāk un labāk tirgotāji un lietotāji par to zinās, jo labāki būs panākumi. Arī es vienmēr gūstu idejas, kuras varu nodot tālāk mācību kursos. Piemēram, kad esmu ceļā pa Vāciju, man patīk spontāni iegriezties erotisko preču veikalos, kas izraisa interesantas sarunas un dialogus. Turklāt kopš Corona laikiem mēs lielā mērā paļaujamies uz tiešsaistes apmācībām, ko piedāvājam ar Loom On Demand starpniecību. Veikalu pārdevēji var skatīties mūsu videoklipus, kurus esam izstrādājuši tā, lai tie ilgtu mazāk nekā 5 minūtes. Un, izmantojot Zoom, es vadu arī 45 līdz 60 minūšu garas tiešraides apmācības sesijas, kurās pēc tam varu vairāk atbildēt uz jautājumiem. Mūsu apmācību noslēgumā galvenā atrakcija ir prezervatīvu izgatavošana klātienē, kad dalībnieku klātbūtnē no šķidrā lateksa izgatavoju prezervatīvu. Pēc tam vairs nedrīkst palikt neatbildētu jautājumu.

Intervija pirmo reizi publicēta eLine Magazine 07/2022: www.eline-magazine.de

Mister Size
Vairāk rakstu

Pareiza prezervatīva uzvilkšana - kā to darīt, lai tas nebūtu kaitinoši

Lasīt tagad

Draudzība+, mingles, atklātas attiecības un poligāmija - kas ir mūsdienu attiecību modeļi?

Lasīt tagad

Neatkarīgi no tā, cik liels vai mazs - es mīlu savu dzimumlocekli

Lasīt tagad