Prezervatīvi tualetes papīra vietā
Vācieši krāj tikai tualetes papīru un makaronus?
Tā nav taisnība, saka Mister Size, arī prezervatīvu pārdošanas apjomi ir palielinājušies par gandrīz 40 procentiem.
Vispirms tā bija tikai neliela piebilde, pēc tam tas kļuva par gagu, kas izplatījās tiešsaistē: Tika teikts, ka franči pandēmijas laikā krāj prezervatīvus, bet vācieši - tualetes papīru. Mēs, Mister Size, nesaprotam, kāpēc visa Eiropa smējās par garlaicībām starp Alpiem un Ziemeļjūru. Mūsu skaitļi, īpaši no mūsu partnerveikala Vinico.com, vēsta pavisam ko citu un ir piemēroti, lai atjaunotu vāciešu nacionālo lepnumu: Kopš viņi tiek mudināti strādāt mājas birojā un palikt mājās, prezervatīvu pārdošanas apjomi ir stabili pieauguši. Pēc divu nedēļu ilgas mājas izolācijas mēs esam novērojuši pasūtījumu pieaugumu par aptuveni 40 procentiem. Mēs esam pārliecināti: "Runājot par mūsu vēlmi pēc seksa, mēs, vācieši, esam labāki nekā mūsu reputācija."
Pat krīzes laikā vāciešiem ir vēlme pēc seksa.
Mēs nevaram sūdzēties par intereses trūkumu par mūsu produktiem pat "normālos" laikos. Vāciešiem ir tikpat liela seksuālā iekāre kā citu tautību pārstāvjiem.
Mūsu dibinātājs Jans Vincens Krause zina, par ko runā, viņš atskatās uz gadu desmitu pieredzi. Pēc tam, kad 1994. gadā Rūdolfa Šarpinga vēlēšanu kampaņas laikā Jans Vincenzs Krause, tolaik 17 gadus vecs, dalīja prezervatīvus, kurus pēc testa viņš atzina par uzspiestiem, viņš sev uzdeva jautājumu, kāpēc prezervatīvi patiesībā tik slikti pieguļ un tādējādi bojā to valkātāja baudu. Tāpēc viņš vispirms veica praksi visā Vācijā pazīstamo prezervatīvu Billy Boy ražotājā un pēc tam kopā ar brāli ieprogrammēja pasaulē pirmo tiešsaistes prezervatīvu padomdevēju. "Es vēlējos dalīties ar zināšanām, ko biju ieguvis šajā jomā. Vīrieši, kas meklēja individuāli pielāgotus prezervatīvus, bija sajūsmā. Tā mums radās nākamā ideja." No savas bērnistabas Bonnā viņš izveidoja prezervatīvu tiešsaistes veikalu un iesaistīja visu ģimeni aizvien augošajā kontracepcijas līdzekļu biznesā.
Perfektu prezervatīvu meklējumos
Šodien, ceturtdaļgadsimtu vēlāk, bērnistaba ir kļuvusi par vidēja lieluma uzņēmumu Vinergy uzņēmumu grupā. Mēs joprojām rūpējamies par perfektu prezervatīvu, tādu, kas der. Un tāds, kas ir arī ļoti patīkams un ko ir patīkami valkāt. Ar Mister Size mēs esam sasnieguši savu mērķi. Tikko esam no jauna pasūtījuši vairākus miljonus prezervatīvu no mūsu ražotāja Malaizijā. Tikai otrajā nedēļā pēc Corona kontaktu aizlieguma - kad mājās bija vairāk laika kopā būšanai - mūsu partnerveikals Vinico.com nosūtīja vairākus tūkstošus sūtījumu privātajiem klientiem, neskaitot sūtījumus mazumtirgotājiem visā Eiropā, kas pārdod prezervatīvus savos interneta veikalos. Corona laikā mēs pat pieņēmām darbā vairāk darbinieku, lai tiktu galā ar arvien pieaugošo pieprasījumu. "Protams, mūsu darbinieku aizsardzība mums ir tuva sirdij, tāpēc esam veikuši atbilstošus pasākumus, lai pasargātu viņus no inficēšanās ar šo vīrusu."
Un ko vācieši dara ar prezervatīviem, ko viņi pasūta tiešsaistē? Protams, viņi tos izmanto ātrāk un ar lielāku prieku nekā tualetes papīra krājumus.